info@sj-solutions.nl
+31 33 433 34 73
Het leveren van de juiste technical support is in onze optiek zeer belangrijk voor een tevreden klant en een goede lange termijn relatie. Door het maken van duidelijke afspraken met onze leveranciers worden de geleverde oplossingen optimaal ondersteund. Aangemelde incidenten worden continue bewaakt en zo nodig direct geëscaleerd naar de betrokken leverancier(s). Een SJ-Solutions Support Insurance contract bestaat uit: helpdesk ondersteuning, eerstelijns support, tweedelijns support via leverancier / producent en on-site support.
Incidenten kunnen via onze service portal worden gemeld. Problemen die voor 15:00 worden gemeld en waardoor de backup en/of storage omgeving niet meer functioneert, worden dezelfde dag nog opgepakt en indien mogelijk opgelost.
U als klant kan relevante incidenten aanmelden via de online service portal van SJ-Solutions. De incidenten worden geregistreerd en de voortgang van de afhandeling wordt bewaakt en is ook voor u als klant volkomen inzichtelijk.
Onze telefonische helpdesk is er om u te helpen bij functionaliteit van de software, advies te geven hoe u bepaalde zaken moet aanpakken binnen de software en technische ondersteuning bij bijvoorbeeld installaties.
Uit ervaring weten we dat bepaalde kritische verstoringen alleen kunnen worden opgelost door de situatie op locatie bij de klant te beoordelen. Wij komen bij u langs om de door ons geïmplementeerde oplossing uit te voeren.
Service portal voor het melden van incidenten
Kritische problemen voor 15:00 worden dezelfde dag opgelost
Voortgang en afhandeling volkomen inzichtelijk
Indien nodig komen wij persoonlijk langs om problemen op te lossen